Maak jij de keus om de beste versie van jezelf te worden? 

28-05-2019

Ik weet dat je je afvraagt, en het is goed dat je je dingen afvraagt. Dat betekent dat je leert en alles, echt alles wat je kunt leren levert je inzichten op. Hoe zal nu misschien je vraag zijn, maar vraag je af wanneer zet je de eerste stap?

Ik ga je helpen, en als ik je help dan leer je dit, maar eerst vertel ik jou mijn verhaal en dan zal alles duidelijk worden......



Mijn missie 🌸

Gelukkig zijn met jezelf, de beste versie van jezelf worden. Je kunt alleen de beste versie van jezelf worden, wanneer je volledig jezelf bent en kunt zijn. Ik help je daar graag bij! Je kunt zo snel of zo langzaam als je wilt veranderen. Het is namelijk geweldig dat je kunt veranderen, toch?

Jij bent mooi precies zoals jij bent 💕


Mijn weg naar de beste versie van mezelf

Hè jij daar 😉  Bijzonder, uniek en mooi mens. Ja ik heb het tegen jou!

Ik weet nog heel goed dat ik niet wilde geloven dat iemand mij een bijzonder, uniek en mooi mens vond. Je kent het wel, de gedachtes; ja ja praat jij maar, ik ben het niet waard, ik stel niks voor, ik ben niet mooi genoeg, niet slank genoeg, niet bijzonder genoeg, niet uniek! Maar eerder saai, niet interessant en alles maar dan ook alles behalve goed genoeg. Overtuiging zoals ik kan het niet, fouten mag ik niet maken, je moet presteren, ik moet perfect zijn, ik moet een goede moeder zijn, ik moet alles alleen kunnen, ik moet alles onder controle houden etc beïnvloede mijn leven zo dat ik alles behalve het onder controle had.


Ik ben nu ondertussen net 30 geworden, moeder van twee hele mooie meisjes en vanaf mijn jeugd af aan had ik een eetstoornis. Ik wilde niet voelen, wist niet hoe ik om moest gaan met mijn emoties en vond van alles van mezelf, vele overtuigingen van anderen had ik overgenomen. De eetstoornis kwam er voor in de plaats en dit voelde lang heel veilig en fijn! Tot dat ik lichamelijk op was, en geestelijk dood moe! Gelukkig kan ik nu zeggen dat ik mijn eetstoornis niet meer nodig heb. Vind dat ik er mag zijn, met alle negatieve gedachtes alleen bepaal ik nu zelf dat ik ze laat zijn voor wat ze zijn, zonder er naar te handelen. En dat onder anderen zorgt voor een goede balans in mijn leven, geluk in mezelf! En voel ik mij vitaler dan ooit! Dat wil jij toch ook? Je gaat er dan nog meer van genieten, en merkt op hoe gemakkelijk. Kun je je dit voorstellen?  Iedereen die dit proces volgt is veel nieuwe dingen aan het leren. En wanneer je leert levert dat je nieuwe inzichten op. En ik weet zeker, maar dan ook echt zeker. Dat kun je, nietwaar?


Balans dat is de sleutel tot geluk in jezelf.

Ik vond overal geluk, plezier en gezelligheid. Maar zodra ik weer alleen was vocht ik tegen mezelf, want ik was alles behalve gelukkig met mezelf. Nu ik weer weet wat mij gelukkig maakt, waar ik voor sta en volledig mezelf kan zijn hoef ik het niet meer bij anderen te zoeken. En kan ik genieten van elk moment, zonder dat ik alles perfect hoef te doen. In alles het uiterste van mezelf vraag, maar juist tevreden ben met goed is goed genoeg!

Wil je leren luisteren naar je gevoel. En wil jij ook niet meer handelen naar al het negatieve, maar dit omzetten naar positieve gedachtes? Zoek jij balans in jouw leven? Maar weet je niet hoe? Laat mij jou helpen... zodat je straks ook kan zeggen ik ben tevreden met wie ik ben, je kunt zijn wie je wilt zijn en kunt genieten van het moment! Je gaat veel leren, zodat jouw body & mind samen 1 worden en jij daardoor de beste versie van je zelf kunt zijn. Kies jij voor jezelf? Neem dan contact met mij op vandaag nog, of later.....

Herken je jezelf in een van het onderstaande?

*Houdt eten jou dagelijks bezig?

*Neem jij jezelf vaak voor nu ga ik afvallen? maar lukt dit niet omdat je in oude patronen vervalt en eten jou die veiligheid biedt?

*Ben je onzeker? Op wat voor vlak dan ook.

* Vind je het moeilijk om je grenzen aan te geven, daar bij te blijven of misschien weet je je grenzen zelfs niet?

* Heb je altijd het gevoel dat iets niet goed genoeg is?

* Voel je je minderwaardig ten opzichte van een ander?

* Heb je last van faalangst?

* Ben je niet tevreden?

* Heb je het gevoel dat je niet alles uit je leven haalt?

* Heb je na een dag geen energie meer over?

* Wil je weer de regie over je eigen leven nemen?

* Omdat je te vaak te moe bent?

* Het gevoel hebt geleefd te worden en jezelf kwijt te zijn?

* Omdat je niet meer leeft vanuit jouw belangrijkste innerlijke waarden?

* Wil je weerbaarder worden?

* Wil je leren zorgvuldig naar jezelf te luisteren?

* Wil je vervolgens effectieve stappen zetten naar een vervullend, energiek en liefdevol leven?

* Naar een leven dat echt bij jou past, bij wie jij echt bent?

Wat doet body & mindcoaching?


Ik werk met verschillende werkvormen en technieken op gebied van Vitaliteitscoaching & agogische bokscoaching. Geen protocollen maar juist vanuit de kracht van jou zelf, dit zorgt ervoor dat ik passend bij wat jij nodig hebt kan bieden. Wanneer je weer connectie vindt tussen jouw body & mind vind je balans, wanneer je balans vind kun je weer genieten, en genieten dat is wat jij wilt toch? En dat is goed, nietwaar? Maak vandaag nog een afspraak, of stuur een mail naar bodyandmindcoaching@hotmail.com

 

Body & Mindcoaching

                                                                                                        Nicole Roes 🌸                     

Bodyandmindcoaching@hotmail.com

0640196519


© 2018 Eetstoornis blog. Gemaakt door Nicole Roes
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin