6 x mijn ontbijtjes :)

25-02-2018

Door mijn eetstoornis bestaat er ''verboden voedsel'', iets wat ik mezelf ooit opgedragen heb, waarvan ik bedacht heb dat het niet gezond is voor mijn lichaam. Hierdoor heb ik mezelf best beperkt in wat ik wel en niet mag eten. Ik kan beter vertellen wat ik wel mag eten van mezelf, want die lijst is korter dan de lijst met wat ik niet mag eten. Ongeveer alles waar koolhydraten in zitten staan bij mij op de verboden lijst, denk aan brood, aardappelen, pasta's en zo kan ik nog wel even door gaan. 

‘‘verboden voedsel, iets wat ik mezelf ooit opgedragen heb,,

Voedsel wat bijvoorbeeld voor mij niet op de ‘‘verboden lijst'' staan zijn groentes, fruit, rijst, kip, vis, vlees wat niet gepaneerd is en eieren. Met mijn diëtiste werk ik aan mijn ‘‘verboden lijst'' maar hierover later meer. Voor nu bestaat mijn ontbijt eigenlijk altijd uit kwark en daar probeer ik dan ook wel vaak een feestje van te maken door het te combineren met iets anders. Ik heb voor jullie een paar recepten opgeschreven van de ontbijtjes die ik graag eet! Lekker, makkelijk en simpel te maken. Klik onder de foto's op 6x mijn ontbijtjes:) om naar het recept te gaan.

© 2018 Eetstoornis blog. Gemaakt door Nicole Roes
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin