Stop met bullshit uit te kramen...

08-08-2019

Ain't no mountain high enough!

Soms weet je gewoonweg alleen eventjes niet hoe je hem moet beklimmen....

Ik raak som met mezelf in conflict, doordat ik gewoonweg iets doe wat niet klopt met mijn waarden. Zo raakte ik dit keer ook in conflict met mezelf. Net voordat ik naar Ibiza vertrok. Mijn waarden zijn plezier maken, eerlijkheid, vrijheid, verbinding en ontwikkeling. Zolang ik daar alles aan kan hangen heb ik geen conflict. Maar je weet zelf hoe dit gaat, soms gaat het gewoon ongemerkt. Je wilt iets super graag, daardoor neem je soms een zijpad waarvan je eigenlijk weet dat het niet de goede richting is, maar toch omdat je het zo graag wilt neem je de afslag om er zo snel mogelijk te komen. Maar uiteindelijk zorgt dat voor de omweg.....

Ik had voor mezelf de berg zo hoog gemaakt, dat ik de top niet kon bereiken. Ik verzon namelijk 101 smoesjes en vertelde vooral heel veel bullshit. En geloof mij, ik ben er echt een ster in. Niet alleen ik trouwens we vertellen allemaal heel veel bullshit. Smoesjes waarom je niet de dingen doet die je eigenlijk het liefst zou willen doen. Waardoor? gewoonweg omdat het niet klopt bij je waarden. Dat wat voor jou het aller, maar dan ook echt het allerbelangrijkste is.... In Ibiza heb ik geleerd dat geen berg te hoog is, zolang jij hem niet hoog maakt. Ik ga stoppen met nog meer bullshit te vertellen, maar in plaats daarvan leef ik naar mijn belangrijkste waarden, eerlijkheid. Doe jij met mij mee?

Wat trouwens geen bullshit is, is dat ze echt super vette posters verkopen bij www.ikwileenposter.nl klik hieronder......

© 2018 Eetstoornis blog. Gemaakt door Nicole Roes
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin