Waarom een blog over boulimia?

15-02-2018

Ik heb niet heel mijn leven een eetstoornis gehad. Maar ik denk dat het bij mij al wel vroeg begonnen is. Als ik er over nadenk, denk ik dat ik van Binge-eating disorder (bed) over ben gegaan naar Boulimia...

Wat wil ik met mijn blog bereiken?

 Ik zou het graag bespreekbaar willen maken zodat er meer bekendheid over eetstoornissen komt, de omgeving het eerder kan herkennen en leren hoe zij hiermee om kunnen gaan. Dat het niet zoals bij mij jaren lang duurt voordat je over je schaamte heen bent, inzichten krijgt en er volledig voor wil gaan om weer gezond te worden. Want het is niet alleen vervelend om zolang te kampen met een geheim en niet te genieten van het leven, maar het maakt je ook ontzettend moe en het is super ongezond voor je lichaam & geest. 

Ik geloof er in wanneer lichaam & geest in balans zijn je kunt genieten van het leven en dat is wat ik het liefste wil! En hoe mooi zou het zijn om mensen te kunnen helpen door middel van mijn verhaal.

© 2018 Eetstoornis blog. Gemaakt door Nicole Roes
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin